Home | Nieuws | Amstelgebouw biedt full service concept
Copyright © 2011
Amstelgebouw
Alle rechten voorbehouden

Nieuws


Komst van D&B The Facility Group luidt nieuwe fase in op Amstelgebouw

Eigenaar Altera, beheerder Grontmij Vastgoedmanagement en facilitair dienstverlener D&B The Facility Group hebben de handen ineen geslagen om de facilitaire dienstverlening aan de huurders, bewoners en gasten van het Amstelgebouw naar een volgend niveau te tillen.

De identiteit van kantoren en het werken op kantoren in het algemeen is onder invloed van nieuwe generaties, nieuwe vormen van werken, nieuwe technologieŽn en de continue wens om talent aan te trekken sterk aan het veranderen. Het kantoor wordt een ontmoetingsplaats, een plek om ideeŽn op te doen en geÔnspireerd te raken en met elkaar van gedachten te wisselen. Tegelijkertijd is er een behoefte om als organisatie mobiel en flexibel te blijven. In het verlengde van deze gedachte is een sterk Hospitality concept niet langer weg te denken uit de toekomstige kantoren.

Met het aantrekken van D&B The Facility Group is de eerste belangrijke stap genomen op de weg naar het creŽren van een full-service totaalconcept op het kantoor anno nu, zoals men dat voor ogen heeft bij het Amstelgebouw. Op 15 april maakt D&B The Facility Group haar start op het Amstelgebouw. D&B The Facility Group zal verantwoordelijk zijn voor o.a. het facilitair management, de receptiediensten, de beveiligingsactiviteiten, de schoonmaak, de glasbewassing, afvalverwerking en de bedrijfshoreca op het Amstelgebouw.

De huurders van het Amstelgebouw zullen de veranderingen in eerste instantie merken doordat de bemensing aan de centrale receptie zal wijzigen.

Per 15 april vervult de receptie niet enkel een rol ten behoeve van de ontvangst van gasten en bezoekers, maar functioneert deze eveneens als de centrale servicedesk van het Amstelgebouw. De huurders en haar medewerkers kunnen bij de gastvrije servicedesk terecht met al hun vragen, op- en aanmerkingen, klachten of wensen aangaande het Amstelgebouw en haar services. In eerste instantie via e-mail, telefonisch of persoonlijk, maar zeer binnenkort ook via de Amstelgebouw App voor iPhone en Android. Of het nu gaat om eten en drinken, vergaderen, de schoonmaak, interne verhuizingen of om zakelijke en persoonlijke services, zoals een stomerijservice, een bloemenservice of het bestellen van theaterkaartjes of het reserveren van een restaurant; de servicedesk van het Amstelgebouw kan het allemaal verzorgen.

Met het facilitaire totaalconcept maakt Amstelgebouw de keuze om de behoeften van de huurder centraal te stellen en daar de dienstverlening op af te stemmen. Een verandering waar huurders en toekomstige huurders veel voordeel aan zullen beleven.

Wederom bewijst het Amstelgebouw zich als een uitstekende multi-tenant mogelijkheid voor bedrijven die hoge eisen stellen aan hun huisvesting.